quinta-feira, 1 de junho de 2017

Letras & Traduções : Music For The Masses : To Have And To Hold


Letras & Traduções : Music For The Masses : To Have And To Hold


TO HAVE AND TO HOLD

I need to be cleansed
It's time to make amends
For all of the fun
The damage is done
And I feel diseased
I'm down on my knees
And I need forgiveness
Someone to bear witness
To the goodness within
Beneath the sin
Although I may flirt
With all kinds of dirt
To the point of disease
Now I want release
From all this decay
Take it away
And somewhere
There's someone who cares
With a heart of gold
To have and to hold


© 1987, Martin L. Gore
TER E POSSUIR

Eu necessito estar limpo
Este é o momento de compensar
Por toda a diversão
O mal está acabado
E me sinto doente
Eu estou ajoelhado
E preciso de perdão
Alguém que testemunhe
Minha bondade interna
Por baixo do pecado
Embora possa flertar
Com todos os tipos de sujeira
Ao ponto de adoecer
Agora preciso livrar-me
De toda essa decadência
Leve embora
E em algum lugar
Há alguém que se preocupa
Com um coração de ouro
Ter e possuir


© 2002, All75 / Celes Victoria


Tradução : All75 / Celes Victoria
Faith & Devotion
JeanBong13

Nenhum comentário:

Postar um comentário