quinta-feira, 1 de junho de 2017

Letras & Traduções : Music For The Masses : The Things You Said


Letras & Traduções : Music For The Masses : The Things You Said


THE THINGS YOU SAID

I heard it from my friends
About the things you said
I heard it from my friends
About the things you said
But they know me better than that
They know me better than that
They know my weaknesses
I never tried to hide them
They know my weaknesses
I never denied them

I heard it from my friends
About the things you said
I heard it from my friends
About the things you said
How can a view become so twisted
How can a view become so twisted
They know my weaknesses
I never tried to hide them
They know my weaknesses
You tried them

I get so carried away
You brought me down to earth
I thought we had something precious
Now I know what it's worth

I heard it from my friends
About the things you said
I heard it from my friends
About the things you said
I've never felt so disappointed
Never felt so disappointed
They know my weaknesses
I never tried to hide them
They know my weaknesses
Thought that you liked them

They know me better than that

© 1987, Martin L. Gore
AS COISAS QUE VOCÊ DISSE

Fiquei sabendo por amigos
As coisas que você disse
Eu fiquei sabendo por amigos
As coisas você disse
Mas eles me conhecem melhor
Eles me conhecem muito melhor
Eles conhecem minhas fraquezas
Eu nunca tentei esconde-las
Eles conhecem minhas fraquezas
Eu nunca as neguei

Fiquei sabendo por amigos
As coisas que você disse
Fiquei sabendo por amigos
As coisas que você disse
Como você pôde distorcer tanto uma opinião
Como você pôde distorcer tanto uma opinião
Eles conhecem minhas fraquezas
(Eu nunca tentei esconde-las)
Eles conhecem minhas fraquezas
(E você as julgou)

Me senti vigiado
Você me deixou no chão
Pensei que tivéssemos algo precioso
Agora sei que esse é preço

Fiquei sabendo por amigos
As coisas que você disse
Fiquei sabendo por amigos
As coisas que você disse
Nunca me senti tão desapontado
Nunca me senti tão desapontado
Eles conhecem minhas fraquezas
(Eu nunca tentei esconde-las)
Eles conhecem minhas fraquezas
(Pensei que você gostasse delas)

Eles me conhecem bem melhor

© 2002, All75 / Celes Victoria


Tradução : All75 / Celes Victoria
Faith & Devotion
JeanBong13

Nenhum comentário:

Postar um comentário